ABOUT EMMAFAN IRMA

My photo
kota kinabalu, kota kinabalu, Malaysia
full name:IRMAYATI BINTI ASIN nick name:EMMAFAN IRMA date of birth:10 OCTOBER 1982 place of birth:HOSPITAL QUEEN ELIZABETH KOTA KINABALU SABAH MALAYSIA. Gender:FEMALE Religion:KADAZAN DUSUN Race:ISLAMIC Address:KOTA KINABALU SABAH MALAYSIAN. Email:emma_fan2006@yahoo.com music:ROCK,BALAD,SENTIMENTAL ROCK favorite artist:FAIZAL TAHIR,DATO SITI NURHALIZA and ANUAR ZAIN. Action Artist Favorite: TONY JAA(thai),JEEJA YANIN(Thai) and JET LI (Hong Kong). Hobi:HEARING SONGS,COOKING,SINGING Height:147 cm weight:85 kg(too fat huhuhuhu) kids:ONLY 1(MOHAMMAD JAZLIE IRFAN BIN JANI) Status:MARRIED Zodiak:LIBRA

Friday 11 November 2011

ALAT UNTUK YANG SUSAH BANGUN PAGI

ALAT UNTUK YANG SUSAH BANGUN PAGI...
Lagi sekali tip untuk bangun tidur. Jika sebelum ni tips bangun tidur (baca sini) pun tidak berjaya membuatkan anda meninggalkan bantal kesayangan anda, kini ada satu alat untuk anda bangun tidur dan terus cergas.
Bunyi alarm bagi sebahagian orang tidak akan membuatnya bangun dari tidurnya yang nyenyak tapi bagaimana dengan bunyi letupan bom??
Danger Bomb Clock adalah jam alarm (alarm clock) dengan bunyi ledakan bom yang cukup membuat kita terbangun dari tidurnya.
time bomb alarm Alat Ampuh Untuk Yang Liat Bangun Pagi
Dan uniknya, sebelum jam tersebut “meletup”,10 saat sebelum waktunya, jam akan mengeluarkan bunyi peringatan dengan suara dalam perkiraan countdown 10, 9, 8, 7……. (Tapi dalam bahasa Jepun).
Untuk mengelakkan terjadinya letupan ,kita harus untuk mencabut salah satu kabel berwarna yang ada (merah, kuning dan biru) sesuai dengan lampu warna yang menyala disampingnya.
Jangan anggap mudah, kerana kabel yang kita patut cabut tadi akan bertukar setiap hari sehingga kita tidak boleh mengingat kabel mana yang harus dicabut setiap pagi.
Salah cabut???
Maka bersiaplah untuk mendengar bunyi LEDAKAN BOM selama beberapa minit yang akan membuatkan kita terbangun terus dari mimpi..
-ADMIN-

No comments:

Post a Comment