ABOUT EMMAFAN IRMA

My photo
kota kinabalu, kota kinabalu, Malaysia
full name:IRMAYATI BINTI ASIN nick name:EMMAFAN IRMA date of birth:10 OCTOBER 1982 place of birth:HOSPITAL QUEEN ELIZABETH KOTA KINABALU SABAH MALAYSIA. Gender:FEMALE Religion:KADAZAN DUSUN Race:ISLAMIC Address:KOTA KINABALU SABAH MALAYSIAN. Email:emma_fan2006@yahoo.com music:ROCK,BALAD,SENTIMENTAL ROCK favorite artist:FAIZAL TAHIR,DATO SITI NURHALIZA and ANUAR ZAIN. Action Artist Favorite: TONY JAA(thai),JEEJA YANIN(Thai) and JET LI (Hong Kong). Hobi:HEARING SONGS,COOKING,SINGING Height:147 cm weight:85 kg(too fat huhuhuhu) kids:ONLY 1(MOHAMMAD JAZLIE IRFAN BIN JANI) Status:MARRIED Zodiak:LIBRA

Sunday 27 January 2013

PELAKON AKSI "TONY JAA" MENYAMBUT KELAHIRAN ANAK PEREMPUANNYA KE DUNIA.


                                                                                             16 0ctober 2012

Tony Ja dan isterinya 'Bungkee' Piyarat Cembira dengan kelahiran anak pertama beliau. Walaupun dia adalah bapa sekarang, dia akan terus bekerja sebagai bintang Apabila memberitahu pihak media Nine Entertainment news.

Tony Ja mempunyai dua projek yang akan datang Tum Yum Goong 2 dengan Yanin 'Jeeja' Vismistananda dan filem di Hong Kong. Jiang Sia bos Nya Sahamongkol Filem telah memberikan lampu hijau kepada usaha Tony Jaa Di Hong Kong.


Dengan itu, Dalam kes ini, 'Jeeja'bintang aksi wanita thailand selepas tony jaa,Yanin Vismistananda mengandung 6 bulan pada masa ini. Dia berkahwin dengan  'Andrian' Robert Bowden dan merancang untuk berehat selama 2 tahun sebelum memulakan projek-projek filem aksi nya yang lain.


-admin-
emmafan

No comments:

Post a Comment