ABOUT EMMAFAN IRMA

My photo
kota kinabalu, kota kinabalu, Malaysia
full name:IRMAYATI BINTI ASIN nick name:EMMAFAN IRMA date of birth:10 OCTOBER 1982 place of birth:HOSPITAL QUEEN ELIZABETH KOTA KINABALU SABAH MALAYSIA. Gender:FEMALE Religion:KADAZAN DUSUN Race:ISLAMIC Address:KOTA KINABALU SABAH MALAYSIAN. Email:emma_fan2006@yahoo.com music:ROCK,BALAD,SENTIMENTAL ROCK favorite artist:FAIZAL TAHIR,DATO SITI NURHALIZA and ANUAR ZAIN. Action Artist Favorite: TONY JAA(thai),JEEJA YANIN(Thai) and JET LI (Hong Kong). Hobi:HEARING SONGS,COOKING,SINGING Height:147 cm weight:85 kg(too fat huhuhuhu) kids:ONLY 1(MOHAMMAD JAZLIE IRFAN BIN JANI) Status:MARRIED Zodiak:LIBRA

Monday 20 June 2011

tuesday 21st june 2011 10:55

semesta....tinggal berapa hari lagi aku harus beraksi diatas pentas,,gemuruh nya rasa..mampu kah aku membawa kan lagu yg amat hebat tuh,,,lagi lagu yg aku bawa tuh memang kalau orang nyanyi selalu menang,,boleh kah aku menang dgn lagu tuh,,aku teringin sgt nak menang sbb dapt juga aku tebus semua impian aku yg da lama aku sia2 kan...mampukah aku...kadg2 aku berangan juga..kalau lah impian aku tuh jadi kenyataan aku nak ubah kehidupan ibu dan bapa aku..kesian diorang bertahun2 hidup susah..ibu pun kerja kuat sgt badan pun tak sihat sgt,,papa menoreh getah tuh pun kalau tak hujan ada lah hasil kalau hujan duk umah jer...adik beradik aku yg lain pun tak pernah peduli kehendak ibu dan papa...biarpun aku dah bersuami. tidak se sempurna pemberian anak kandung ibu dan papa...ermm ya allah swt penuhi lah impian ku ini....aminnnn

No comments:

Post a Comment